Thursday, February 20, 2014

Ovako se primenjuje zakon u Temerinu


http://www.facebook.com/photo.php?fbid=724959430864629&set=gm.10151786885890186&type=1&relevant_count=1&ref=nf

40 dana zatvora zato sto sam vozio pod zabranom (2 puta su me uhvatili) kazna za ovo je od 200000 do 240000 din ili 40 dana zatvora. Zabranu sam dobio zato sto sam se okreno polukruzno ispred Radio Temerina negde oko 2 nocu i pri tom preso preko pune linije.
1. svaki dan tu i tamo kod onog parkinga predje preko pune linije na desetine auta i nikom nista to je normalna pojava.
2. kako sam ja ugrozio neciju bezbednost nocu oko 2 sata kad na drumu nije bilo nikoga a ovi sto preko dana prelaze preko te iste pune linije nisu?
3. preko iste te pune linije prelazi ta ista lopovska policija koja meni pise prijave za sve i svasta sa ciljem da me skloni sa druma.
4. preko te iste pune linije je preso i korumpirani policajac Milan Jokic dok je dolazio na parking ispred Telenora da mi uruci resenje o zabrani voznje.
5. preko te iste pune linije prelaze i direktno ugrozavaju bezbednost i imovinu drugih ucesnika u saobracaju razni lokalni tajkuni i tatini sinovi, parkiraju auta na sred autobuske stanice (slike sam postavio u grupu stavicu ih opet) prolaze kroz crveno driftuju po centru Temerina voze nocu ko manijaci ko zna kolko na sat itd. itd. dok lopovska temerinska policija sve to zna i nista i nista ne radi da to spreci. Kad taksisti parkiraju na stanici u centru dok cekaju putnike onda im policija pise 5000din kaznu, kad parkiraju razni tajkuni i lopovi onda policija okrece glavu i pravi se da ih nevidi.
6. prvi put kad me policija uhvatila da stojim na stanici poceli su da vade neke fotoaparate da me slikaju ovo ono ko da sam ubijo nekoga.Kad ja postavim slike na FaceBook skupih auta koja to isto rade onda nikom nista, a i dok su ta auta stajala na stanici policija je prosla i samo su gledali pravoni levo ni desno da okrenu glavu.
7. povodom toga sto sam napiso na FaceBook-u da Milan Jokic i Ivan Ember sede u kafani u sred radnog vremena taj isti Ivan Ember me je naso na kirbaju koji je bio u nedelju 8.sep. ove godine i onako na finjaka mi objasni da to vise neradi i da to nije lepo i da ako zelim rat da cemo ratovati.Znaci to sto oni locu u kafani u sred radnog vremena u kafanu su naravno dosli sa sluzbenim autom to je lepo a to sto sam ja reko istinu to nije lepo (ovo me podseca na Ameriku kad idu po svetu i bombarduju i unistavaju razne drzave i kradu im naftu i ostale resurse i ubijaju neduzan narod to je lepo a kad neko objavi tu istinu to nije lepo, mozes misliti).Kao dokaz da sede u kafani u sred radnog vremena stavicu i slike.
8. ova lopovska drzava je meni oduzela vozacku dozvolu zato sto sam skupio te neke poene ( kao da ja igram neki kviz pa skupljam poene). Poene sam dobi zbog ove pune linije i voznje pod zabrano sto sam objasnio gore i voznje neregistrovane autoprikolice. Po nekoj zdravoj logici drzava bi trebalo da oduzima dozvole onima kojidirektno ugrozavaju bezbednost u saobracaju a ne sirotinji i postenim ljudima zbog nekih gluposti. Ako sam ja loz i nebezbedan vozac gde su rezultati toga mrtvi, povredjeni, saobracajke i ostalo. Onaj ludak koji je sa BMW-om u beogradu ubio dvoje neduznih ljudi i one dve ludace koje su bile sa njim u BMW-u je dobio 2 godine zatvora po glavi(za svakog ubijenog 2 godine) a ja kad se sve sabere trebolo bi da u zatvoru lezim skoro godinu dana zbog: pojasa, stajanja na stanici, zbog brzine 61 i 62  po gradu (u Temerinskoj ulici kod Mikoma oba puta), neregistrovane prikolice, i ovoga gore sto sam nabrojo (zabrane) mozda ima jos nekih gluposti al nemogu da se setim.
9. ako sirotinja mora u zatvor ni zbog cega kad ce u zatvor da idu lopovi koji su pokrali unistili i rasprodali drzavu Srbiju, kad ce da idu u zatvor politicari tajkuni i ostali olos, kad ce da idu u zatvor policajci koji su u stvari mafijasi, dileri droge, lopovi, reketasi i ostala bagra koju oni stite, kad ce u zatvor da idu razni nacelnici i sefovi iz policije njihovi tuzioci i sudije, kad ce da idu u zatvor Milan Jokic i ostala korumpirana lopovska bagra koja krade po putevima sirom Srbije?
10. ja sam posteno radio svoj posao i urednoplacao porez svaki mesec i evo sta sam doceko da meni koji nikad nista ukro nisam pamet soli Milan Jokic i ostali policijski olos   iz Temerina. Razni lopovi i secikese koji nerade nista i koji nista u svom zivotu nisu stekli postenim radom imaju zastitu i policije i sudova u ovoj drzavi i ovoj opstini. Mene je ova lopovska policija iz Temerina pratila, snimala i slikala kao da sam najveci kriminalac u Temerinu. Dok lopovi razvlace i ono malo sto je ostalo od Temerina (koji je nekad bio pojam u onij Jugoslaviji) lopovska policija nema pametnija posla nego uhodi mene koji nikad nisam ukro ni dinara. Bitno je da stite dilere droge lopove i ostalu bagru u Temerinu. Sto nekrenu da hapse dilere droge, lopove sto neispituju neke privatizacije i lopovluk u opstini? Najbitnije je da je opstinska lopovska vlast napravila parking a to sto narod nema leba da jede i jedva prezivljava to nema veze, to sto investitori zaobilaze Temerin u sirokom luku to isto nije bitno, bitno je da su foteljasi ostali u svojim foteljama. Nije bitno ni to sto su Temerin koji je nekad bio u vrhu u onoj staroj Jugoslaviji doveli na dno dna gde se danas nalazi i jos uvek tone.
Kako svemu dodje kraj doci ce i ovoj bandi i lopovima kako u Temerinu tako i Vojvodini a bogami i u Srbiji.











No comments:

Post a Comment