Thursday, February 20, 2014

Puna linija


Na sledecoj slici se vidi policijski auto kako stoji na autobuskoj stanici u centru Temerina. Na stanicu je usao u kontra smeru i presao preko pune linije. Kad je izlazio sa stanice opet je presao preko pune linije.

Kad sam ja nocu oko dva presao preko ove iste pune linije to je video valjda zamenik komandira (uglavnom neki policajac) i javio patroli koja se nalazila nekih 300, 400 metara dalje da me zaustavi. Napisali su mi kaznu dobio sam kaznene poene i zabranu upravljanja motornim vozilom tri meseca. Posto sam ja onda bio taksista ja sam vozio i pod zabranom da bi zaradio koji dinar. Uhvatili su me ukupno 4 puta. Prva dva puta sam dobio po 20 dana zatvora, treci put 25 a za cetvrti jos cekam presudu. Sve ovo prakticno nizasta. Nisam ugrozio niciji zivot ni imovinu jer dok sam se okretao polukruzno na drumu nije bio niko. Jedino je na autobuskoj stanici bio taj zamenik komandira sta li je vec po cinu. Kad obicni ljudi i taksisti stoje na toj istoj autobuskoj stanici onda policija pise kaznu od 5000 DIN ali on moze da stoji gde hoce. Na slikama ispod se vidi mesto na kom sam se okrenuo polukruzno tj. centar Temrina.








Noc nema nikoga na drumu ninakoji nacin nisam ugrozio nikoga. Dobio sam novcanu kaznu, kaznene poene i tri meseca zabrane upravljanja motornim vozilom a posto sam bio taksista i tri meseca NERADA a sve to realno zbog nicega. Znaci TRI MESECA ja treba da sedim kuci da neradim nista da platim kaznu i da platim porez za tri meseca. ODAKLE ???



Ovo je centar Temerina iz pticje perspektive
Ovde ja prelazim preko pune linije.

Ovde prelazi policija preko pune linije.

Ovo je situacija koja se desila 19 juna 2013.
Ja sam bio parkiran na parkingu i onda je dosao policajac Milan Jokic da mi uruci resenje o zabrani upravljanja motornim vozilom tj. saopstenje o vremenu trajanja izrecene mere 
zabrane upravljanja motornim vozilom koja traje od 24 juna do 24 septembra 2013 godine. Posto mi je to urucio krenuo je prema policijskoj stanici i presao je preko pune linije iste one preko koje sam ja presao a za koju sam dobio kaznu poene i zabranu voznje. Kad on predje preko pune linije usred bela dana nikom nista to moze a kad predje sirotinja onda se pisu kazne.

Ovako se sprovode zakoni u Temerinu. Ista ova policija pise kazne ljudima zato sto su vozili biciklo u papucama i to kosta 5000 DIN ili pet dana zatvora. Dok svaki dan gledamo kako drzava propada, narod gladuje, nema posla, dok se na svakom koraku desavaju ubistva, kradje i ostali kriminal policija se bavi pljackanjem postenih ljudi na sve moguce nacine. Ovakva situacija je po celoj Vojvodini. Ja sam na zimu 2013/14 bi 78 dana u zatvoru zbog voznje pod zabranom i neke dve kazne od 5000DIN verovatno pojas i jedne od 3000DIN. Dok kriminal cveta dok dileri droge rade punom parom a narod nema sta da jede policija se bavi voznjom bicikla u papucama i slicnim glupostima. Dok se na drumu gine zbog pijanih i drogiranih vozaca i onih koji divljaju i izivljavaju se po putu policija pise kazne sirotinji za razne gluposti od pojasa do neregistrovanog auta ili prikolice a bogami i tanjirace i prskalice. Zar u ovakvoj drzavi mladi treba zapocinju privatan biznis i da trose svoj zivot i mladost. Cim izadjes na drum mozes postati meta korumpirane saobracajne policije. Mozda ce ti pisati kaznu mozda ce uzeti mito tesko da ce da prodjes dzabe narocito ako si vozac teretnog vozila ili vuces auto prikolicu. Kako ovde covek da se bavi privatnim biznisom kad je saobracaj i sve vezano za saobracaj u katastrofalnom stanju. Saobracaj je osnova svega i od njega sve zavisi a drzava u 21. veku drzi drumske razbojnike na drumu. Bez saobracaja tj. transporta nema ni biznisa ni razvijene drzave. Dovoljno je samo da vidimo situaciju oko auto skola i polaganja voznje.
Mlad covek nemoze da polaze voznju, nemoze da vozi, nemoze da preveze neku robu itd itd. Nemoze ni da se bavi poljoprivredom jer ako zakaci tanjracu za traktor dobice kaznu. Ovde vlada opsti haos i tu samo olos opstaje i napreduje a posteni ljudi propadaju. Dokle ce ovako? Videcemo.

No comments:

Post a Comment