Sunday, November 9, 2014

"Srpska posla"

Danas 6 nov. 2014 nesto pre dva sata ulazi u moje dvoriste Pilic valjda Branislav to je ovaj iz suda sto nosi pozive i kaze da ima da mi uruci neko resenje o obustavi postupka. Ja uzmem to i potpisem i nisam odma ni gledo sta je posto sam radio i bile su mi masne ruke. Posle sam uzeo da vidim sta je a ono resenje da platim 2760 din PU Novi Sad zato sto su me vozili u zatvor. Al to nije sve u resenju pise da je sluzbeno vozilo preslo 60 km !!! Pa gde nadjose 60 km da su dosli iz Novog Sada po mene u Temerin i odvezli me do zatvora nisu mogli preci preko 40 km. Prvo ja sam zavrsio u zatvoru i osto bez vozacke dozvole i posla zbog lopova i kriminalaca iz Temerinske i Novosadske policije, inspekcije itd itd. Drugo ta ista lopovska policija je mogla da pise kazne koje je meni pisala i svakom drugom taksisti u Temerinu i sire al posto sam ja smeto, bio trn u oku nekima i nisam placo reket onda su pisali meni i sad lopovska drzava hoce da joj platim i to sto su me vozili u zatvor i to 2760 din za jedan put. Pa jeftinije izadje voznja taksijem. I sve to nije dosta pa jos i Branislav ili kako se vec zove Pilic iz suda laze valjda po sluzbenoj duznosti da je ovo resenje o obustavi postupka. Mene zaboli uvo o cemu je resenje i potpiso bi ga u svakom slucaju tako da nije moro da laze. A sto se tice placanja ovi 2760 din za ovu voznju do zatvora i jos ko zna kolko drugih voznji do zatvora od toga nema nista. Od imovine nemam nista a ako samo neko dodje u moje dvoriste radi plenidbe imovine koju moji mama i tata krvavo i posteno zaradjuju vec vise decenija jebacu mu mamu i njima i ovima sto su im to naredili. Ima da zapalim i sebe i njih. Ja nikad nista nisam ukro nikome ko me zna zna da sam posten covek i na kraju zavrsim u zatvoru i ostanem bez vozacke i bez posla a sve to zbog lopova i korumpiranog olosa iz policije, inspekcije i suda a lopovi sto su pokrali pola drzave nisu bili u zatvoru ni jedan dan a kako stvari stoje nece ni biti. Samo nek mi neko dodje u dvoriste i spomene plenidbu imovine ili nesto slicno zapamtice me i Temerin i ova lopovska drzava. A pre toga ima da izadje u javnost sta se radi u policiji, opstini, sudu i uopste u Temerinu a posto oni sami nemogu da rade to sto rade vec su povezani sa "nekim od gore" bice velikog belaja a verovatno i krvi. I na kraju da citiram Vojislava Seselja "jebem vam majku svima pocevsi od M.J. pa nadalje"











No comments:

Post a Comment